Fakta om udbudet
Udbyder
Sønderborg Kommune
Nødkald til Sønderborg Kommune
Sønderborg Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29 18 97 73
Rådhustorvet 10
Sønderborg
6400
Danmark
Kontaktperson: Annika Wietz
Telefon: +45 27905735
E-mail: anwt@sonderborg.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/7c99e217-b062-44e7-adcf-6bdd6df07d9b/homepage
Del II: Genstand
Nødkald til Sønderborg Kommune
Nødkald og overfaldsalarmer inkl. installation på 14 driftssteder.
Sønderborg Kommune
Nødkald og overfaldsalarm til borger og personale på driftsenheder i Sønderborg Kommuner, herunder også installation, service og support.
2 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Nødkald
Del VI: Supplerende oplysninger
Sønderborg Kommune har besluttet at annullere udbuddet, da ordregivers evalueringsmetode har vist sig at være uegnet til at identificere det økonomisk mest fordelagtige tilbud.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk