Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Renovation A/S
Vindere
Indkøb af 1 stk. flaskebil med kran og kroghejs
(12.02.2020)
Autohuset Vestergaard A/S
Vrøndingvej 3
8700 Horsens
Indkøb af 1 stk. flaskebil med kran og kroghejs
Odense Renovation A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
17414070
Snapindvej 21
Odense V
5200
Danmark
Kontaktperson: Ole Fuglsang
Telefon: +45 63138223
E-mail: ofd@odenserenovation.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/107030126.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odenserenovation.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af 1 stk. flaskebil med kran og kroghejs
Indkøb af 1 stk. lastbil med kran, kroghejs og container til tømning af flaskecontainere og nedgravede affaldsbeholdere samt transport af affaldscontainere fra genbrugspladser i Odense. 4 aksler med triple bogie, ca. 400 HK, kran 21 tonsmeter, kroghejs 24-26 tons.
Odense
Chassis: 1 stk. chassis 8 * 2 trippel, lav indstigning, mindst 400 HK, Euro 6-motor, motorbremse
Kroghejs: 24-26 tons med knækarm til containere på 4 500 til 6 500 mm længde, udtrækskofanger, centralsmøring, udvendige låse.
Kran: Min. 21 tonsmeter, min. rækkevidde 12,5 m, med støtteben, centralsmøring, med rotator + andet udstyr.
Container: Ca. 30 m3, med hydraulisk 2-delt toplåge, sikkerhedsopluk, udskæring til kran, tophængt baglåge.
Evt. tilkøb af grab og hjælpestyring ved lav fart.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Positiv egenkapital.
Egenkapital skal være positiv set samlet over 3 år.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk