Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
SamAqua
Vindere
4 akslet lastbil med kran og kroghejs samt 3 akslet kærre
(30.10.2019)
Scania Danmark A/S
Industribuen 19
2635 Ishøj
4 akslet lastbil med kran og kroghejs samt 3 akslet kærre
SamAqua
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
34216169
Vandværksvej 7
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Bjarne Petersen
Telefon: +45 51671084
E-mail: bjpe@ffv.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/112864858.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
4 akslet lastbil med kran og kroghejs samt 3 akslet kærre
Indkøb af 4 akslet lastbil opbygget med kran og kroghejs samt 3 akslet kærre.
Langeland Forsyning, Nørrebro 207A, 5900 Langeland
Indkøb af 1 stk. dieseldreven, fabriksny og færdigopbygget lastbil (minimum 500 HK) med kran og kroghejs samt 1 stk. 3 akslet kærre.
Ved færdigopbygget skal forstås lastbil med kran og kroghejs påmonteret chassiset i en funktionsdygtig tilstand samt 3 akslet kærre, således lastbilen med opbygning og kærre er klar til ibrugtagning ved Leverandørens levering til Ordregiver.
SamAqua A/S udbyder på vegne af Langeland Forsyning A/S.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Det fremgår af udbudsloven, at Ordregiver skal kræve, at ansøgere eller Tilbudsgivere benytter det fælles europæiske udbudsdokument (ESPD). ESPD er en slags egnethedserklæring, der fungerer som foreløbigt bevis for, at en ansøger eller Tilbudsgiver opfylder kriterierne mht. udelukkelse, egnethed og udvælgelse. Som udgangspunkt vil det kun være den vindende Tilbudsgiver, der skal fremsende den endelige dokumentation
Tilbudsgivers skal kunne fremvise gyldig erhvervs- og produktansvarsforsikring. Minimum 5 000 000 DKK pr. skade.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, oplysning om Tilbudsgivers samlede omsætning, herunder omsætning inden for det aktivitetsområde, der er omfattet af udbuddet, i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår Tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
- Minimumskrav ingen ubetalt forfalden gæld til det offentlige,
- Minimum positiv egenkapital (henvisning til www.proff.dk er muligt),
- Minimum 5 000 000 DKK pr. år i gennemsnit for omsætning.
Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner. Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders tekniske kapacitet.
Certificeringer eller politikker vedrørende ledelsessystemer skal kunne oplyses. F.eks. kvalitetsstyring, miljøstyring samt farve på smiley fra Arbejdstilsynet.
Beskrivelse af firma, beliggenhed, kontaktperson, antal ansatte mv.
Ovennævnte indskrives i ESPDén
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk