Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Odense Renovation A/S
Vindere
Indkøb af 1 stk. lastbilchassis med kran
(12.02.2020)
Autohuset Vestergaard A/S
Vrøndingvej 3
8700 Horsens
Indkøb af 1 stk. lastbilchassis med kran
Odense Renovation A/S
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
17414070
Snapindvej 21
Odense V
5200
Danmark
Kontaktperson: Ole Fuglsang
Telefon: +45 63138223
E-mail: ofd@odenserenovation.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/113326820.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.odenserenovation.dk/
Del II: Genstand
Indkøb af 1 stk. lastbilchassis med kran
Indkøb af 1 stk. lastbilchassis med kran. Specifikationer chassis: 8 x 2/6 trippe chassis, 3 styrende aksler; 400-440 HK, 100% fuldautomatisk gearkasse. Specifikationer kran: Min. 23 TM, frontmonteret, min. rækkevidde 10 m.
Odense
Indkøb af 1 stk. lastbilchassis med kran. Specifikationer chassis: 8 x 2/6 trippe chassis, 3 styrende aksler; 400-440 HK, 100% fuldautomatisk gearkasse. Specifikationer kran: Min. 23 TM, frontmonteret, min. rækkevidde 10 m.
Nærmere beskrivelser og krav i kravspecifikationen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Positiv egenkapital i de seneste 3 regnskabsår.
Del IV: Procedure
Odense Renovation, Snapindvej 21, DK-5200 Odense V
Der må ikke være tilbudsgivere eller deres repræsentanter til stede ved åbning af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk