Fakta om udbudet
Udbyder
ARGO I/S
Udbud af maling af containere
ARGO I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
13507406
Håndværkervej 70
Roskilde
4000
Danmark
Kontaktperson: Klaus Hansen
E-mail: kontakt@tohv.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.argo.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://permalink.mercell.com/106610778.aspx
Del II: Genstand
Udbud af maling af containere
ARGO udbyder hermed sit behov for malerydelser inkl. sandblæsning og malerydelser af containere.
ARGO ønsker at indgå rammeaftaler med en (1) leverandør på malerydelser vedr. Ordregivers containere på lokationer på Vestsjælland og en (1) leverandør vedr. containere på lokationer på Østsjælland.
Delaftale 1 - vest
Ordregivers vestligt beliggende lokationer.
Delaftale 1 - vest, vedrører opgavevaretagelsen af containere placeret på de af delaftalen omfattede lokationer.
Delaftale 2 - øst
Ordregivers østligt beliggende lokationer.
Delaftale 2 - øst, vedrører opgavevaretagelsen af containere placeret på de af delaftalen omfattede lokationer.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - vest
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - øst
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver forbeholder sig ret til at anmode Ansøgere om at godtgøre, at samme juridiske enheds deltagelse i flere tilbud ikke medfører mulighed for gensidigt at påvirke indholdet af de forskellige Tilbudsgiveres tilbud, herunder at der ikke følges en praksis, som kan true gennemsigtigheden og fordreje konkurrencen mellem de bydende. Såfremt dette ikke kan godtgøres, forbeholder Ordregiver sig ret til at afvise sådanne Ansøgere.
Tilbudsgiver opfordres til at søge eventuelle uklarheder og usikkerheder afklaret ved at stille spørgsmål til udbuddet. Spørgsmål kan stilles under fanen »Kommunikation«. Spørgsmål vil blive besvaret skriftligt i anonymiseret form.
Det er Tilbudsgivers eget ansvar at holde sig ajour med materialet i systemet. I henhold til tidsplanen i udbudsbetingelsernes pkt. 1.6, vil spørgsmål modtaget inden spørgefristen blive besvaret af Ordregiver, hvorimod spørgsmål modtaget efter spørgefristens udløb, alene vil blive besvaret, såfremt spørgsmålets karakter ikke gør det uforholdsmæssigt byrdefuldt for Ordregiver at besvare spørgsmålet inden svarfristen. Spørgsmål modtaget senere end 7 dage inden tilbudsfristen vil som udgangspunkt ikke blive besvaret. Spørgsmål omkring funktionaliteten i systemet sendes til support.dk@mercell.com eller på 63 13 37 00. Andre Enheder og Sammenslutninger, på Ordregivers opfordring fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens § § 144 og 152 for de oplysninger, som er afgivet i ESPD'et. I udbudsbetingelserne beskrives det, hvorledes denne dokumentation skal fremlægges. Ordregiver er berettiget, men ikke forpligtet, til at anmode Tilbudsgiver, Sammenslutningens deltagere eller Andre Enheder om at supplere eller præcisere den modtagne dokumentation, jf. udbudslovens § 151, stk. 4.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk