Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=drfbusaxug
Udbyder
Fyns Almennyttige Boligselskab
Opdateringer
Ordregiver er blevet opmærksom på uhensigtsmæssige mindstekrav, som ønskes ændret. Udbuddet annulleres derfor og kontrakten genudbydes derefter med de relevante ændringer.
FAB's udbud af vaskeridrift (pulje 2)
Fyns Almennyttige Boligselskab
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
37830011
Vestre Stationsvej 5
Odense
5000
Danmark
Kontaktperson: Camilla Bjørslev Paulsen
E-mail: Camilla.bjoerslev@dlapiper.com
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://fabbo.dk/
Del II: Genstand
FAB's udbud af vaskeridrift (pulje 2)
Ved dette udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en fuldstændig drift i en 10-årig periode af Ordregivers vaskerier i følgende afdelinger (pulje 2):
- 6 - Lervadparken,
- 12 - Mosegårdsparken B,
- 14 - Nedergården,
- 20 - Glasværket,
- 25 - Herluf Trolle Parken,
- 26 - Niels Bohr Parken,
- 42 - Thorsgården l,
- 49 - Sydfyn,
- 71 - Fr. Vll's Stiftelse,
- 72 - Hindemaevej Ullerslev,
- 79 - Højsletten,
- 84 - Sønderport,
- 86 - Piledammen.
Den vindende tilbudsgiver skal levere alle ydelser forbundet med at drive Ordregivers vaskerier i ovenstående afdelingerne, herunder blandt andet levering og udskiftning af manglende, forældet og ufunktionsdygtigt vaskeriudstyr, service og drift af eksisterende og udskiftet vaskeriudstyr og påfyldning af sæbe og skyllemiddel. Den vindende tilbudsgiver skal desuden levere et afregningssoftware til brug for fakturering samt betaling- og reservationssoftware mv..
Udbud af pulje 2 er 2. ud af 3 udbud af vaskeridrift. Pulje 3 forventes udbudt i 4. kvartal 2019.
Ved dette udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på en fuldstændig drift i en 10-årig periode af Ordregivers vaskerier i følgende afdelinger (pulje 2):
- 6 - Lervadparken,
- 12 - Mosegårdsparken B,
- 14 - Nedergården,
- 20 - Glasværket,
- 25 - Herluf Trolle Parken,
- 26 - Niels Bohr Parken,
- 42 - Thorsgården l,
- 49 - Sydfyn,
- 71 - Fr. Vll's Stiftelse,
- 72 - Hindemaevej Ullerslev,
- 79 - Højsletten,
- 84 - Sønderport,
- 86 - Piledammen.
Den vindende tilbudsgiver skal levere alle ydelser forbundet med at drive Ordregivers vaskerier i ovenstående afdelingerne, herunder blandt andet levering og udskiftning af manglende, forældet og ufunktionsdygtigt vaskeriudstyr, service og drift af eksisterende og udskiftet vaskeriudstyr og påfyldning af sæbe og skyllemiddel. Den vindende tilbudsgiver skal desuden levere et afregningssoftware til brug for fakturering samt betaling- og reservationssoftware mv.
Udbud af pulje 2 er 2. ud af 3 udbud af vaskeridrift. Pulje 3 forventes udbudt i 4. kvartal 2019.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal gennemsnitligt have haft en positiv egenkapital i de sidste 3 afsluttede regnskabsår.
Tilbudsgivere der har eksisteret i mindre end 3 regnskabsår, skal gennemsnitligt have haft en positiv egenkapital i dét eller de afsluttede regnskabsår, virksomheden har eksisteret. Har virksomheden endnu ikke afsluttet 1 regnskabsår, skal tilbudsgiver have en positiv egenkapital på tidspunktet for tilbuddets aflevering.
For konsortier gælder, at konsortiedeltagerne tilsammen skal opfylde minimumskravene. For tilbudsgivere, der baserer sig på andre økonomiske aktørers økonomiske formåen gælder, at tilbudsgiveren og den støttende enhed tilsammen skal opfylde minimumskravene. Se nærmere derom i udbudsbetingelserne.
Det er et minimumskrav, at tilbudsgiveren har mindst 3 lignende referencer vedrørende levering, montering og drift af vaskeriudstyr, som tilbudsgiver har udført inden for de seneste 3 år.
For konsortier gælder, at konsortiedeltagerne tilsammen skal opfylde minimumskravet. For tilbudsgivere, der baserer sig på andre økonomiske aktørers tekniske og faglige formåen gælder, at tilbudsgiveren og den støttende enhed tilsammen skal opfylde minimumskravet
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Et halvt år før kontraktudløb.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf. klagenævnslovens § 7, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. Der henvises i øvrigt til Klagenævnet for Udbuds hjemmeside for nærmere information.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk