Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Vejen Kommune
Vindere
Vask og leje af beklædning til plejen
(06.02.2020)
Berendsen Textil Service A/S
Tobaksvej 22
2860 Søborg
Vask og leje af beklædning til plejen
Vejen Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189838
Rådhuspassagen 3, 2 sal
Vejen
6600
Danmark
Kontaktperson: Mikkel Bech Sloth-Lisbjerg
Telefon: +45 79966133
E-mail: mbsl@vejen.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/115585379.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.vejen.dk/
Del II: Genstand
Vask og leje af beklædning til plejen
Udbuddet der vedrører levering af vask og leje af beklædning til Vejen Kommune gennemføres som et offentligt udbud.
Aftalen omfatter levering af Vask og leje af arbejdsbeklædning til pleje- og køkkenpersonale.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Årsomsætning. Soliditetsgrad.
Tilbudsgivers samlede årsomsætning for de seneste 3 regnskabsår. Årsomsætningen skal være på minimum 6 200 000 DKK.
Tilbudsgivers soliditetsgrad for de seneste 3 regnskabsår. Soliditetsgraden skal være på minimum 25.
Referencer.
Referencer over de 3 betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de sidste 3 år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner.
Ved sammenlignelige referencer forstås levering af Vask og leje af arbejdsbeklædning til kommunale plejemedarbejdere, herunder hjemmeplejen og plejepersonale på plejecentre.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
Indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk