Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
Udbyder
Klar forsyning A/S og andre
Vindere
Valgt firma
(17.06.2020)
Sanistål A/S
Håndværkervej 14
9000 Aalborg
Rammeaftale om køb af brøndgods
Klar forsyning A/S og andre
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 36484438
Postadresse: Vasebækvej 40
By: Køge
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Andreas Østberg Hansen
E-mail: aoh@horten.dk
Telefon: +45 52344083
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
CVR-nummer: 32765572
Postadresse: Tåstrup Møllevej 5
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4300
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
CVR-nummer: 32837832
Postadresse: Tåstrup Møllevej 5
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4300
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
CVR-nummer: 33055072
Postadresse: Tåstrup Møllevej 5
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4300
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
CVR-nummer: 29603065
Postadresse: Stavangervej 13
By: Nakskov
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 4900
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
CVR-nummer: 31762332
Postadresse: Hovedgaden 39æ
By: Grevinge
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4571
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
CVR-nummer: 29777373
Postadresse: Bragesvej 18
By: Ringsted
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4100
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
CVR-nummer: 26863902
Postadresse: Nordvej 6
By: Slagelse
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4200
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
CVR-nummer: 30708954
Postadresse: Brovejen 10
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK02
Postnummer: 4760
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage
Del II: Genstand
Udbud af rammeaftale om køb af brøndgods
Rammeaftale om indkøb af brøndgods. Rammeaftalen forventes at træde i kraft den 1.4.2020 og løber indtil den 31.3.2022. Ordregiverne har option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 1 år. Den maksimale varighed af rammeaftalen er således 4 år.
Rammeaftale om indkøb af brøndgods.
Ordregiverne har option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 1 år. Den maksimale varighed af rammeaftalen er således 4 år.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav:
— En soliditetsgrad på minimum 25% i de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår,
— En omsætning på minimum 10 000 000 DKK i de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår.
For de seneste tre (3) afsluttede regnskabsår skal tilbudsgiver i ESPD'et give oplysning om følgende:
— Tilbudsgivers soliditetsgrad,
— Tilbudsgivers omsætning.
Såfremt der er sket væsentlige ændringer i tilbudsgivers økonomiske situation siden seneste regnskabsaflæggelse, skal tilbudsgiver oplyse herom.
Dokumentation: Vindende tilbudsgiver skal på anmodning, dvs. ikke som en del af tilbuddet, fremsende tilbudsgivers 3 seneste revisorgodkendte årsregnskaber eller en tilsvarende revisorerklæring om de efterspurgte økonomiske nøgletal, samt en ledelses- eller revisorerklæring om, at der ikke siden seneste regnskabsaflæggelse er sket væsentlige ændringer i tilbudsgivers økonomiske situation.
Såfremt tilbudsgiver ikke kan fremlægge ovennævnte oplysninger vedrørende sin finansielle og økonomiske kapacitet (f.eks. fordi tilbudsgiver er etableret inden for de seneste tre (3) år), skal tilbudsgiver anføre dette i ESPD'et.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav:
— Tilbudsgiver skal have udført mindst 1 tilsvarende opgave inden for de seneste tre (3) år (regnet fra tilbudsfristen).
Ved "tilsvarende opgave" forstås levering af brøndgods af enhver art, der som minimum har en kontraktsum på 10 000 000 DKK.
Referencen skal indeholde: beskrivelse af opgaven, kontraktsum, tidspunkt for udførelsen (dato), navn på den offentlige eller private modtager samt kontaktoplysninger på kontaktperson (som Ordregiverne forbeholder sig at kontakte).
I tilfælde af at tilbudsgivers reference også vedrører andre leverancer end brøndgods, bedes tilbudsgiver angive, hvor stor en del af kontraktens værdi der relaterer sig til levering af brøndgods, idet alene denne værdi vil blive medregnet ved vurderingen af, om referencen skal anses som værende en "tilsvarende opgave".
Bemærk: Tilbudsgiver bedes maksimalt anføre 5 referencer. Angiver tilbudsgiver mere end 5 referencer, vil ordregiverne alene tage de største 5 referencer i betragtning. Angivelse af mere end 5 referencer vil ikke medføre, at tilbuddet betragtes som ukonditionsmæssigt.
Dokumentation: Den vindende tilbudsgiver skal på anmodning, dvs. ikke som en del af tilbuddet, kunne dokumentere referencelisten i form af kontaktoplysninger, herunder kontaktperson, adresse og telefonnummer, hos modtagere, som kan bekræfte tilbudsgiversudførelse af opgaven.
Kvalitetssikring og miljøledelsesstandarder:
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav:
— Kvalitetssikringssystem ISO 9001 eller tilsvarende,
— Miljøledelsessystem ISO 14001 eller tilsvarende.
Tilbudsgiver skal i ESPD'et give oplysning om tilbudsgivers kvalitetssikrings- og miljø-ledelsessystem.
Dokumentation: Den vindende tilbudsgiver skal på anmodning, dvs. ikke som en del af tilbuddet, kunne dokumentere kvalitetssikrings- og miljøledelsessystemet i form af kopi af certifikat eller anden form for bevis, dokumentation eller attesteret erklæring.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Varerprøver:
Tilbudsgiver skal til brug for evalueringen af underkriterierne "Montage og betjeningsvenlighed" og "Produktdesign" levere vareprøver i form af et styk karm og dæksel af hver type Ø 600 samt dækseljern og andet værktøj for nødvendig drift af dæksler og karme. Der skal for vareprøverne ligeledes leveres en montagevejledning. Vareprøver af dæksler med logo og fjernvarmedæksler skal ikke leveres.
Vareprøverne skal aflæsses.
Mandag den 3.2.2020 i tidsrummet fra kl. 12:00-15:00 på det afmærkede parkeringsareal på adressen:
Møllevej 16
4100 Ringsted
Kim Frost vil være kontaktperson på pladsen.
Udelukkelsesgrunde:
Tilbudsgivere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens § § 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til rammeaftalen, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Tilsvarende vil tilbudsgivere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. (1)-(7), blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til rammeaftalen, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk