23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 084-149323
Offentliggjort
30.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Bestilling af materiale

http://www.haderslev.dk/aktuelle-udbud

Indlevering af tilbud

Til
09.06.2015 Kl. 12:00

Addresse
Haderslev Kommune
Gåskærgade 26-28, Bygning C, 1. sal
Att: Heidi Bøg Nielsen
6100 Haderslev
Telefon: +45 74340135
Mailadresse: udbud-indkob@haderslev.dk

Udbyder

Haderslev Kommune

Opdateringer

Rettelse
(06.05.2015)

I stedet for:

II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.

II.2.1) Samlet mængde eller omfang:

Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.

II.2.2) Oplysninger om optioner:

Drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.

Læses:

II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene:

Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 3 plejecentre i Haderslev Kommune.

II.2.1) Samlet mængde eller omfang:

Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 3 plejecentre i Haderslev Kommune.

II.2.2) Oplysninger om optioner:

Drift og vedligehold til yderligere 3 plejecentre i Haderslev Kommune.

Yderligere supplerende oplysninger

Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.

Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.

Kaldeanlæg til plejecentre i Haderslev Kommune.


Haderslev Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Varer

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Haderslev Kommune
Gåskærgade 26-28, Bygning C, 1. sal
Att: Heidi Bøg Nielsen
6100 Haderslev
DANMARK
Telefon: +45 74340135
Mailadresse: udbud-indkob@haderslev.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.haderslev.dk/aktuelle-udbud

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Kaldeanlæg til plejecentre i Haderslev Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Varer
Indkøb

NUTS-kode DK032

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

35121700, 32360000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: nej
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Udbuddet vedrører levering af kaldeanlæg drift og vedligehold heraf til 6 plejecentre samt option på kaldeanlæg samt drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af disse optioner: Drift og vedligehold til yderligere 4 plejecentre i Haderslev Kommune.
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: 2
Hvis der er tale om indkøbs- eller tjenesteydelseskontrakter, der kan forlænges: anslået tidsramme for efterfølgende kontakter:
måneder: 24 (fra tildeling af kontrakten)
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse
Varighed i måneder: 72 (fra tildeling af kontrakten)

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
Udgift til etablering af kaldeanlæg afregnes efter implementering på det enkelte plejecenter.
Udgift til uddannelse af superbrugere og systemadministratorer afregnes efter afholdt undervisning.
Udgift til drift og vedligehold afregnes én gang årligt.
Tilkøb af enheder afregnes løbende.
30 dage netto fra modtagelse af korrekt elektronisk faktura.
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: ja
Beskrivelse af de særlige vilkår: Forudsætningen for at kunne afgive et tilbud, er at alle interesserede tilbudsgivere skal foretage en fysisk besigtigelse på samtlige plejecentre.
Der arrangeres en samlet fremvisning for alle tilbudsgivere. Fremvisningen forventes at tage ca. 1 time på hver lokation.

Tilmeld venligst antallet af deltagere senest 30.4.2015 på mail til udbud-indkob@haderslev.dk

III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — Udfyldt og underskrevet tro og love erklæring om, i hvilket omfang Tilbudsgiver har ubetalt, forfalden gæld til det offentlige (jf. Finansministeriets lovbekendtgørelse nr. 336 af 13.5.1997) (Udfyld bilag 1).
— Underskrevet erklæring om, at virksomheden ikke er udelukket fra at afgive tilbud i henhold til artikel 45 i direktiv nr. 2004/18/EF af 31.3.2004 (Udfyld bilag 1).
— Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders personlige, økonomiske eller tekniske kapacitet (Udfyld bilag 6).
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt: — I muligt omfang - dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed — oplysning om tilbudsgivers samlede omsætning, herunder omsætning inden for det aktivitetsområde, der er omfattet af udbuddet, i de seneste to afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger (Udfyld og underskriv bilag 2).
— I muligt omfang, dvs. afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed, nøgletal for de seneste to afsluttede regnskabsår (Udfyld bilag 2).
— Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders personlige, økonomiske eller tekniske kapacitet (Udfyld bilag 6).
III.2.3) Teknisk kapacitet
Oplysninger og formaliteter, som er nødvendige for at vurdere, om kravene er opfyldt:
— Referenceliste over de betydeligste sammenlignelige leveringer, der er udført i løbet af de seneste tre år, med beskrivelse af leverancerne og angivelse af kontaktpersoner (Udfyld bilag 3).
— Hvis Tilbudsgiver baserer sig på andre enheders kapacitet, skal tilbuddet tilsvarende indeholde en beskrivelse af de pågældende enheders personlige, økonomiske eller tekniske kapacitet (Udfyld bilag 6).
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af de nedenfor anførte kriterier

1. Pris. Vægtning 50

2. Brugervenlighed. Vægtning 25

3. Funktionalitet. Vægtning 25

 

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
15/1061
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
9.6.2015 - 12:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidspunkt for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser: 2025.
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
27.4.2015

Send til en kollega

0.067