Fakta om udbudet
Udbyder
Naturstyrelsen
Køb og servicering af udkørselsmaskiner til Naturstyrelsen
Naturstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 33157274
Postadresse: Førstballevej 2
By: Randbøl
NUTS-kode: DK0
Postnummer: 7183
Land: Danmark
Kontaktperson: Cayan Cetin
E-mail: cacet@nst.dk
Telefon: +45 20806038
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.naturstyrelsen.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/250996
Del II: Genstand
Køb og servicering af udkørselsmaskiner til Naturstyrelsen
Nærværende udbud vedrører køb og servicering af 2 fabriksnye og en brugt udkørselsmaskine til Naturstyrelsen.
Udbuddet er opdelt i 2 delaftaler:
- Delaftale 1: 2 fabriksnye udkørselsmaskiner,
- Delaftale 2: 1 brugt udkørselsmaskine.
Der kan afgives tilbud på én eller begge delaftaler.
2 fabriksnye udkørselsmaskiner
Nærværende delaftale vedrører køb og servicering af 2 fabriksnye udkørselsmaskiner.
Der vil med den vindende tilbudsgiver i tillæg til hovedkontrakten blive indgået en serviceaftale og en reparationsaftale.
Serviceaftale og reparationsaftale vil gælde i 9 000 driftstimer (for hver udkørselsmaskine).
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af delaftalen, herunder de relevante tekniske mindstekrav.
1 brugt udkørselsmaskine
Nærværende delaftale vedrører køb og servicering af 1 brugt udkørselsmaskine.
Der vil med den vindende tilbudsgiver i tillæg til hovedkontrakten blive indgået en serviceaftale og en reparationsaftale.
Serviceaftale og reparationsaftale vil gælde i 5 000 driftstimer.
Der henvises til udbudsmaterialet for en nærmere beskrivelse af delaftalen, herunder de relevante tekniske mindstekrav.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
2 fabriksnye udkørselsmaskiner
Del V: Kontrakttildeling
1 brugt udkørselsmaskine
Del VI: Supplerende oplysninger
Naturstyrelen har besluttet at annullere det igangværende udbud (begge delaftaler) ud fra en erkendelse af, at der er behov for at foretage ændringer i udbudsmaterialet. Endvidere er der ikke opnået tilstrækkelig konkurrence.
Postadresse: Nævnenes Hus, Tolboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk) gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/