Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Udbyder
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Vindere
Udbud af rens af varmtvandsbeholdere og vekslere
(23.04.2020)
Reci Varme- & Klimateknik ApS
Avedøreholmen 68
2650 Hvidovre
Udbud af rens af varmtvandsbeholdere og vekslere
Københavns Kommune - Økonomiforvaltningen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
By: København
NUTS-kode: DK
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Koopmann Jensen
E-mail: g17s@kk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kk.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://www.kk.dk/udbud
Del II: Genstand
Udbud af rens af varmtvandsbeholdere og vekslere
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på afsyring og rens af varmtvandsbeholder og vekslere, som varmtvandsvekslere og rør- og pladevekslere, samt service på katalyse- og elektrolyseanlæg og på katodisk beskyttelse af beholder.
Ved nærværende udbud ønsker ordregiver at indhente tilbud på afsyring og rens af varmtvandsbeholder og vekslere, som varmtvandsvekslere og rør- og pladevekslere, samt service på katalyse- og elektrolyseanlæg og på katodisk beskyttelse af beholder.
Ordregiver administrerer og udlejer 2 600 000 kvadratmeter af Københavns Kommunes ejendomsportefølje fordelt på ca. 3 500 bygninger, som er opdelt på ca. 830 ejendomme. Som en del af administrationen er ordregiver, som hovedregel, ansvarlig for servicen af de dette udbud omfattede installationer.
Kontrakten kan forlænges i op til 2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
— Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 10 000 000 DKK,
— Tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 000 000 DKK (ekskl. moms),
— Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum 1 000 000 DKK (ekskl. moms) i det seneste disponible regnskabsår.
— Tilbudsgivers erhvervsansvarsforsikring skal have en dækningssum pr. forsikringsår på minimum 10 000 000 DKK,
— Tilbudsgivers omsætning i det seneste disponible regnskabsår skal udgøre minimum 5 000 000 DKK (ekskl. moms),
— Tilbudsgiver skal have en egenkapital på minimum 1 000 000 DKK (ekskl. moms) i det seneste disponible regnskabsår.
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere 3 referencer, der er udført inden for de seneste 3 år, og som omhandler ydelser, som er sammenlignelige med de omfattet af aftalen. Ydelserne omfattet af aftalen er beskrevet i rammeaftalens bilag 1. Hver reference skal henover en periode på 2 år, minimum have en samlet værdi på 200 000 DKK (ekskl. moms).
Tilbudsgiver skal kunne dokumentere 3 referencer, der er udført inden for de seneste 3 år, og som omhandler ydelser, som er sammenlignelige med de omfattet af aftalen. Ydelserne omfattet af aftalen er beskrevet i rammeaftalens bilag 1. Hver reference skal henover en periode på 2 år, minimum have en samlet værdi på 200 000 DKK (ekskl. moms).
Kontrakten indeholder en arbejdsklausul vedr. løn på overenskomstmæssige vilkår. Kontrakten indeholder et bilag vedr. overholdelse af CSR-vilkår.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk