23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 019-041875
Offentliggjort
28.01.2020
Udbudstype
Forhåndsmeddelelse

Udbyder

Egedal Kommune

Høring ifbm udbud af tøjvask til kommunens plejehjemsbeboere


Egedal Kommune

Forhåndsmeddelelse

Denne bekendtgørelse er kun vejledende

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Egedal Kommune
CVR-nummer: 29188386
Postadresse: Dronning Dagmars Vej 200
By: Ølstykke
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3650
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Henriksen
E-mail: jens.henriksen@egekom.dk
Telefon: +45 72596219

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/122528252.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.egedalkommune.dk/

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Høring ifbm udbud af tøjvask til kommunens plejehjemsbeboere

Sagsnr.: 19/20875
II.1.2) Hoved-CPV-kode
98310000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Egedal Kommune sender hermed udbudsmateriale for udlicitering af tøjvask til beboere på Kommunens plejecentre i høring.

Ydelsen omfatter hovedsageligt vask, levering af beboeres private tøj og linned. Udbuddet vil omfatte beboere på Kommunens 5 nuværende plejecentre, samt en option på et yderligere plejecenter, som er planlagt til at blive taget i drift foråret 2022. Det kommende udbud vil omfatte cirka 195 beboere.

Levering/afhentning 1 gang ugentligt, med tøjposer, der kan indehold op til 8 kg.

Frist for høringssvar er fredag d. 7 februar.

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Der ønskes en høring, hvor Kommunen på baggrund af eventuelle tilbagemeldinger fra markedet kan forbedre materialet.

Der ønskes konkret høringsvar, som kan kaste lys på forhold eller elementer i udbudsmaterialet, som markedet ikke finder hensigtsmæssige. Dette kan være forhold der medfører en enten direkte eller indirekte uhensigtsmæssig eller unødvendig forhøjelse af prisen. Det kan også være øvrige forhold, som markedet ikke finder hensigtsmæssige, i forhold til at kunne levere en ydelse af høj kvalitet.

Høringssvar kan afgives igennem Mercell inden den fastsatte høringsfrist.

II.2.14) Yderligere oplysninger
II.3) Foreløbig dato for offentliggørelse af udbudsbekendtgørelse:
07/02/2020

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/01/2020

Send til en kollega

0.031