Fakta om udbudet
Udbyder
Fælleskøkkenet I/S
EU-udbud vedr. vask og leje af arbejdsbeklædning til Fælleskøkkenet I/S
Fælleskøkkenet I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 34371970
Postadresse: Granitvej 1
By: Sakskøbing
NUTS-kode: DK022
Postnummer: 4990
Land: Danmark
Kontaktperson: Christian Bogø Lindemer
E-mail: kontakt@tohv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.faelleskoekkenet.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://tender.konnect.dk/invite/637
Del II: Genstand
EU-udbud vedr. vask og leje af arbejdsbeklædning til Fælleskøkkenet I/S
Udbuddet vedrører levering af arbejdsbeklædning til medarbejdere ved Fælleskøkkenet I/S, og vask og leje af beklædningen til Fælleskøkkenet I/S. Leverandøren skal levere ren beklædning og afhente brugt beklædning på Fælleskøkkenets lokation i Sakskøbing.
Fælleskøkkenet i Sakskøbing
Udbuddet vedrører levering af arbejdsbeklædning til medarbejdere ved Fælleskøkkenet I/S, og vask og leje af beklædningen til Fælleskøkkenet I/S. Leverandøren skal levere ren beklædning og afhente brugt beklædning på Fælleskøkkenets lokation i Sakskøbing.
For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til:
— Kontraktbilag A – Kravspecifikation,
— Kontraktbilag B – Prisskema.
Ordregiver gør opmærksom på, at den vindende tilbudsgiver skal foretage opmåling og bestilling af arbejdsbeklædning til ordregivers personale således, at tøjet er klar til levering fra kontraktstart den 1.12.2020.
Fælleskøkkenet har til hensigt at indgå kontrakt med en (1) leverandør.
Supplerende til pkt. II.2.7, gøres opmærksom på, at det er muligt for begge parter at opsige kontrakten med 12 måneders varsel, dog tidligst til udløb pr. 30.11.2023.
Tilbudsgiver skal aflevere fysiske vareprøver for hver af de tilbudte beklædningsdele uden beregning i de angivne størrelser der fremgår af tilbudslisten samt vedlægge varenummer for de fremsendte vareprøver jf. kontraktbilag B - prisskema.
Vareprøverne skal afleveres i henhold til udbudsbetingelsernes pkt. 1.6 og 2.4.1.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Del VI: Supplerende oplysninger
Idet Fælleskøkkenet IS ikke har modtaget konditionsmæssige tilbud, annulleres udbuddet. Fælleskøkkenet I/S overgår herefter til udbud med forhandling uden forudgående udbudsbekendtgørelse med samtlige tilbudsgivere, der er erklærede egnede.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til § 7, stk. 2 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud (i det følgende benævnt ”Lov om Klagenævnet for Udbud”), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen;
2) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
3) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
4) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
5) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
En klage over at ordregiveren i strid med udbudsloven eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren i henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 4 har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
I henhold til Lov om Klagenævnet for Udbud § 6, stk. 4 skal klageren senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.naevneneshus.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk