23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 045-105751
Offentliggjort
04.03.2020
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
02.04.2020 Kl. 12:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/db406761-2763-4928-8236-777989f61fd1/homepage

Udbyder

Rudersdal Kommune

Vindere

ABA

(04.12.2020)
JAMO SIKRING A/S
Nyholms Alle 20
2610 Rødovre

Gulv

(04.12.2020)
AG Gulve A/S
Tørringvej 20
2610 Rødovre

VVS

(04.12.2020)
Poul Sejr Nielsen Service A/S
Klintehøj Vænge 7
3460 Birkerød

Glarmester

(04.12.2020)
Glarmester Jannik Christensen ApS
H.V. Nyholms Vej 15
2000 Frederiksberg

Tømrer/Snedker

(04.12.2020)
Albertslund Tømrer & Snedker A/S
Herstedøster Skolevej 16
2620 Albertslund

Glarmester

(04.12.2020)
Snedkermester Arne Pedersen A/S
Greve Main 22
2670 Greve

El

(04.12.2020)
W. Johansen El ApS
Metalbuen 20
2750 Ballerup

Låse

(04.12.2020)
Sera Låse og Sikring ApS
Produktionsvej 26
2600 Glostrup

Gulv

(04.12.2020)
Sp. Gulve v/Steffen Pries
Bjergagervej 19
2650 Hvidovre

CTS

(04.12.2020)
Ltech A/S
Industriparken 31
2750 Ballerup

Kloak og terræn

(04.12.2020)
Entreprenørfirmaet Nordkysten A/S
Pårupvej 183
3250 Gilleleje

El

(04.12.2020)
ENCO A/S EL
Erhvervsvej 18
2600 Glostrup

Tømrer/snedker

(04.12.2020)
Juul & Nielsen A/S
Erhvervsvej 15
2600 Glostrup

VVS

(04.12.2020)
Bøgelund VVS A/S
Rødovre

Ventilation

(04.12.2020)
GK Danmark A/S
Ørbækvej 268C
5220 Odense SØ

AIA

(04.12.2020)
Tele-Control ApS
Industrivej 21
3550 Slangerup

Ventilation

(04.12.2020)
W-Ventilation ApS
Metalbuen 20
2750 Ballerup

El

(04.12.2020)
HRH EL A/S
Herstedøster Skolevej 16
2620 Albertslund

VVS

(04.12.2020)
Haugaard & Omegnens VVS A/S
Mose Alle 17
2610 Rødovre

Ventilation

(04.12.2020)
PACCO A/S
Ledreborg Alle 130J
4000 Roskilde

Kloak og terræn

(04.12.2020)
Per Aarsleff A/S
Viby J

Tømrer/snedker

(04.12.2020)
AK Service og Vedligehold A/S
Bygaden 2, Nr. Herlev
Hillerød

Murer

(04.12.2020)
AK Service og Vedligehold A/S
Hillerød

Låse

(04.12.2020)
SIF Gruppen A/S
Generatorvej 12
2860 Søborg

Murer

(04.12.2020)
H.E.J. Murerentreprise A/S
Holte

Opdateringer

Annullering
(04.12.2020)

Annullering
(04.12.2020)

Annullering
(04.12.2020)

Annullering
(04.12.2020)

Håndværksydelser til Rudersdal Kommune


Rudersdal Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Bygge- og anlægsarbejder

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Rudersdal Kommune
CVR-nummer: 29188378
Postadresse: Øverødvej 2
By: Holte
NUTS-kode: DK013
Postnummer: 2840
Land: Danmark
Kontaktperson: Carsten Rimborg
E-mail: crim@rudersdal.dk
Telefon: +45 46112039

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/db406761-2763-4928-8236-777989f61fd1/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/db406761-2763-4928-8236-777989f61fd1/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/db406761-2763-4928-8236-777989f61fd1/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/db406761-2763-4928-8236-777989f61fd1/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Håndværksydelser til Rudersdal Kommune

 

Sagsnr.: 2020/1
II.1.2) Hoved-CPV-kode
50000000
II.1.3) Kontrakttype
Bygge- og anlægsarbejder
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Rudersdal Kommune udbyder i alt 16 delaftaler på håndværkerydelser. Der indgås parallelle delaftaler med 2-3 tilbudsgivere på hver delaftale.

De 16 delaftaler omhandler de håndværksmæssige specialer:

1) Delaftale 1: Tømrer/snedker (3 parallelle del aftaler)

2) Delaftale 2: Tag (3 parallelle del aftaler)

3) Delaftale 3: Murer (2 parallelle del aftaler)

4) Delaftale 4: Maler (3 parallelle del aftaler)

5) Delaftale 5: Kloak og terræn (2 parallelle del aftaler)

6) Delaftale 6: VVS (3 parallelle delaftaler)

7) Delaftale 7: Ventilation (3 parallelle delaftaler)

8) Delaftale 8: Gulv (2 parallelle delaftaler)

9) Delaftale 9: El (3 parallelle delaftaler)

10) Delaftale 10: ABA (2 parallelle delaftaler)

11) Delaftale 11: Låse (2 parallelle delaftaler)

12) Delaftale 12: CTS (2 parallelle delaftaler)

13) Delaftale 13: Hegn (2 parallelle delaftaler)

14) Delaftale 14: AIA (2 parallelle delaftaler)

15) Delaftale 15: Smed (2 parallelle delaftaler)

16) Delaftale 16: Glarmester (2 parallelle delaftaler).

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 88 500 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Tømrer/snedker

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelser indenfor tømrer/snedker.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 12 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 3 tilbudsgivere.

Er der ikke 3 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 3, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Tag

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelser indenfor tag.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 3 tilbudsgivere.

Er der ikke 3 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 3, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Murer

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse indenfor murer.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 3 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Maler

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse indenfor maler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 3 tilbudsgivere.

Er der ikke 3 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 3, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Kloak og terræn

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse indenfor kloak og terræn inkl. service fedtudskillere.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

VVS

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse indenfor VVS inkl. varmeservice.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 15 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 3 tilbudsgivere.

Er der ikke 3 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 3, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Ventilation

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse indenfor ventilation inkl. service af ventilationsanlæg og varmepumper.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 9 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 3 tilbudsgivere.

Er der ikke 3 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 3, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Gulv

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
50600000
50700000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse indenfor gulv.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

El

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelser indenfor el inkl. el sikkerhedsattester.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 3 tilbudsgivere.

Er der ikke 3 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 3, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

ABA

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelser om brandsikring inkl. lovpligtig service.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Låse

 

Delkontraktnr.: 11
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse om låse.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

CTS

 

Delkontraktnr.: 12
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse om CTS.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Hegn

 

Delkontraktnr.: 13
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværkerydelser hegn.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

AIA

 

Delkontraktnr.: 14
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Ruderstal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse indenfor tyverisikring inkl. service.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Smed

 

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelser indenfor smed.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Glarmester

 

Delkontraktnr.: 16
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
45200000
45300000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013
Hovedudførelsessted:

 

Rudersdal Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Håndværksydelse indenfor glarmester.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 3 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 36
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

12

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
Største antal: 5
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere:

 

Der prækvalificeres 5 ansøgere. Såfremt der ikke er 5 egnede ansøgere, vil Rudersdal Kommune prækvalificere de egnede ansøgere. Der indgås kontrakt med 2 tilbudsgivere.

Er der ikke 2 konditionelle tilbudsgivere, vil Rudersdal Kommune indgå kontrakt med det antal tilbudsgivere op til 2, som er konditionelle.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Ansøgers gennemsnitlige nettoomsætning for de seneste 3 afsluttede regnskabsår skal være minimum ½ gange den angivne forventede årlige omsætning på den givne delaftale.

Ansøgerens egenkapital har i de seneste 3 regnskabsår været positiv. Hvis ansøgeren endnu ikke har aflagt regnskab, skal ansøgeren efterfølgende på betryggende vis kunne godtgøre, at ansøgeren har en positiv egenkapital.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Under Del IV C i ESPD: Teknisk og faglig formåen, oplyses hvor mange arbejder, virksomheden har udført inden for de seneste 5 år (igangværende opgaver eller opgaver afsluttet tidligst juli 2015) inden for den relevante type håndværkerydelser. Som relevante håndværkerydelser anses vedligeholdelsesarbejder på offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og vedligeholdelsesarbejder udført under rammeaftaler for private eller offentlige ejendomsbesiddere.

Ansøger oplyser det årlige gennemsnitlige antal beskæftigede for indeværende og de 2 foregående kalenderår.

Blandt de egnede ansøgere udvælges på grundlag af ansøgernes oplysninger i bilag 1 og 2 i udbudsbetingelserne, den ansøgere der efter en konkret vurdering findes bedst egnede til udførelse af arbejderne omfattet af de enkelte delaftaler.

Der foretages en samlet vurdering, hvor der vil blive lagt vægt på at ansøgers (og eventuelle støttende tredjemænds) erfaring med:

— udførelse af akut og planlagt vedligeholdelse af offentlige institutioner i drift (fx skoler, børnehaver, idrætsbygninger, hospitaler eller lignende) og

— samarbejde på rammeaftaler vedrørende bygningsvedligehold.

Der vil endvidere blive lagt vægt på, at ansøgers virksomhed (sammen med eventuelle støttende tredjemænd) har en i forhold til opgavens størrelse og karakter passende størrelse og relevant bemanding.

Skønnes flere ansøgere på grundlag af denne bedømmelse at være lige kvalificerede, foretages udvælgelse blandt disse således at den, efter ordregivers skøn, bedste konkurrencesituation opnås. Ved vurderingen heraf kan der lægges vægt på geografisk spredning og på forskellighed i de bydende virksomheders størrelse og karakter.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Mindstekrav til referencer: 3 relevante referencer.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Sikkerhedsstillelse:

Når den samlede værdi af opgaver tildelt under rammeaftalen udgør 500 000 DKK eksklusiv moms, stiller entreprenøren sikkerhed på 15 pct. heraf, svarende til 75 000 DKK skriver kroner Syvtifemtusinde 0/00. Entreprenøren har ikke krav på yderligere udbetaling i henhold til kontrakten, før sikkerhed er stillet.

Herefter forhøjes garantien 2 gange årligt, så den udgør 15 pct. af den samlede værdi eksklusiv moms af de på tidspunktet for forhøjelsen tildelte opgaver.

Ved rammeaftalens ophør nedskrives garantien til 10 pct. af den samlede værdi eksklusiv moms af de på ophørstidspunktet tildelte opgaver. Ét år efter rammeaftalens ophør, ophører garantien, medmindre bygherren forinden skriftligt har fremsat reklamation over mangler.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
Rammeaftale med flere aktører
Højeste antal påtænkte deltagere i rammeaftalen: 3
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 017-035251
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 02/04/2020
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
Dato: 17/04/2020
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 3 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
02/03/2020

Send til en kollega

0.109