Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://permalink.mercell.com/51395252.aspx
Udbyder
Aarhus Kommune
Vindere
Begrænset udbud af kontormøbler
(17.10.2015)
Scan Office A/S
Kvaglundvej 89
6705 Esbjerg Ø
Begrænset udbud af kontormøbler
(20.10.2015)
Kinnarps A/s
Roskildevej 522
2605 Brøndby
Kontormøbler for Aarhus Kommune
Aarhus Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
Aarhus Kommune
Rådhuspladsen 2
Att: Anna Hudecek Mortensen
8000 Århus C
DANMARK
Telefon: +45 89406000
Mailadresse: manh@aarhus.dk
Internetadresse(r):
Elektronisk adgang til oplysninger: http://permalink.mercell.com/51395252.aspx
Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://permalink.mercell.com/51395252.aspx
Yderligere oplysninger fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51395252.aspx
Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51395252.aspx
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Mercell Danmark A/S
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
5000 Odense C
DANMARK
Mailadresse: support.dk@mercell.com
Internetadresse: http://permalink.mercell.com/51395252.aspx
Del II: Kontraktens genstand
Indkøb
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Aarhus Kommune.
NUTS-kode DK042
Antal deltagere i den påtænkte rammeaftale: 3
Rammeaftalens varighed
Varighed i år: 2Anslået samlet værdi af indkøbene i hele rammeaftalens løbetid
Anslået værdi eksklusive moms: 9 400 000 DKKAarhus Kommune genudbyder hermed sin rammeaftale på kontormøbler. Det første udbud (bekendtgørelse nr. 2015/S 16-024259), blev aflyst pga. utilfredsstillende tilbud.
Rammeaftalen omfatter kontormøbler til indretning af den personlige arbejdsplads og vedrører flg. produkter: Kontorstole, skriveborde (hæve/sænke), bordlamper, personlig opbevaring samt glastavler.Aarhus Kommune ønsker at indgå parallelle rammeaftaler med min. 3 leverandører, der kan servicere alle kommunens administrative arbejdspladser, såvel stationære som ikke-stationære arbejdspladser med kontormøbler i en periode på 2 år plus op til 24 måneders option.
Procedure:
Ordregiver har valgt at gennemføre denne opgave digitalt igennem Mercell Danmark A/S.
For at deltage i opgaven kopieres dette link til din internet browser: http://permalink.mercell.com/51395252.aspx Her tilmelder du dig opgaven ved at trykke på ikonet foroven: »Meld din interesse«. Såfremt du ikke er licenshaver hos Mercell Danmark A/S skal du udfylde en registrering af dit firma. Denne registrering er nødvendig for din videre deltagelse og er uden omkostninger.
Efter afsendelse af registreringen har du gratis adgang til alle udbudsdokumenter. Du vil modtage login koder til www.mercell.dk indenfor normal arbejdstid og kan derefter afsende dit tilbud/ansøgning.
39100000, 30195920, 31521100, 39112000, 39130000, 39131000, 39134000
Anslået værdi eksklusive moms: 4 700 000 DKK
Antal gange, der er mulighed for forlængelse: interval: mellem 1 og 24
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) egenkapital i det senest afsluttede regnskabsår
2) soliditetsgraden i det senest afsluttede regnskabsår og
3) resultat efter skat i de seneste 3 afsluttede regnskabsår, hvis tallene for denne omsætning foreligger.
Udfyldes i bilag 1, ansøgningsbesvarelse.
Referenceliste over de 3 mest betydelige, sammenlignelige opgaver/samarbejdsaftaler, der er indgået i løbet af de seneste 3 år, med anførelse af kundenavn (inkl. kontaktperson og telefonnummer) samt udførelsestidspunkt. Der skal endvidere vedlægges en beskrivelse af opgaven som bilag. Den samlede beskrivelse af opgaverne for de 3 referencer må samlet maksimalt fylde 3 A4 sider. Aarhus Kommune henstiller til, at der udvælges relevante referencer og at disse beskrives uddybende. Der lægges ikke vægt på antallet af referencer, men på indholdet af de 3 referencer. Udfyldes i bilag 1, Ansøgningsbesvarelse, samt Ansøgers egne, uddybende noter, som maksimalt må fylde 3 A4 sider. Aarhus Kommune forbeholder sig ret til at kontakte de angivne referencepersoner for en uddybning af de oplyste referencer.
Del IV: Procedure
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal kandidater: Blandt de prækvalifikationsansøgere, som opfylder dokumentationskrav, udvælges på et objektivt og sagligt grundlag 5-7 ansøgere, som opfordres til at afgive tilbud.
Udvælgelsen sker med udgangspunkt i ønsket om en optimal konkurrence på hver Rammeaftale særligt på baggrund af afsnittet »Teknisk og/eller faglig formåen«. Aarhus Kommune lægger vægt på de anførte referencers sammenlignelighed med den udbudte opgave samt et ønske om diversitet mellem de prækvalificerede ansøgere.
Del VI: Supplerende oplysninger
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: www.klfu.dk
Fax: +45 33307799
(1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 1, nr. 1, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
(2) Klager over andet end ordregivers prækvalifikationsbeslutninger under nr. (1) skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
— 45 dage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, hvor fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
— 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
— 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. Håndhævelseslovens § 2, stk. 2.
(3) Klager over kontraktindgåelse uden gennemførelse af udbud efter Håndhævelseslovens § 4 skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse EU-Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i EU-Tidende.
Ovenstående gælder også for sagsanlæg ved domstolene om, at de regler, der er nævnt i Håndhævelseslovens § 1, stk. 2, nr. 1 og 2, er overtrådt, og sagsøgeren ikke forinden har indgivet klage til Klagenævnet for Udbud herom.
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
DANMARK
Mailadresse: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
Fax: +45 41715100