Nyt om navne: Diesella opruster i salget
Diesellas tilstedeværelse på det svenske marked er blevet forstærket yderligere ved ansættelsen af Zoran Slipac som key account manager den 1. februar. Han er bosat i Sverige og får ansvaret for det svenske marked. Her er han ansvarlig for de svenske forhandlere både i forhold til kundeudvikling, produkttræning og teknisk support til forhandlerne.
Zoran Slipac kommer med 30 års erfaring fra maskin- og værktøjsbranchen og bringer værdifuld erfaring og viden med sig, både i forhold til salg, men også praktisk kendskab til produkter, behov og ikke mindst det svenske marked.
Zoran Slipac har tidligere været ved Luna og Tools Sverige, hvor han har været teknisk sælger og kategorichef inden for blandt andet maskiner og måleværktøj. Derudover har han også været underviser på teknisk gymnasium, hvor han underviste i selvsamme kategorier.
Diesella er de sidste par år vokset både i Danmark og i Norden, herunder det svenske marked. Det er en udvikling, der skal investeres, hvis væksten skal fortsætte.
- Det er det helt rigtige tidspunkt for os at få Zoran ind, og dermed sætte endnu mere fokus på det svenske marked. Zoran kommer med en spændende profil, der kommer både Diesella og vores forhandlere til gode. Jeg er helt sikker på, at vores svenske forhandlere vil tage godt imod ham, og det bliver spændende at se, hvordan det udvikler sig, fortæller salgschef Louise Petersen
Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.