23948sdkhjf

Grossistkæmpe har støbt fundamentet til fremtidens vækst

Lemvigh-Müller satte i 2021 en ny strategi i søen, og den har styrket grossist-koncernen markant, fortæller administrerende direktør Christian Søgaard-Christensen
Efter sommerferien er Lemvigh-Müller klar til at sætte en ny strategiproces i gang, der skal tegne retningen for grossistkoncernen i de kommende år.

Den nuværende strategi, kaldet LM 4.0, blev lanceret i 2021, og har dermed været pejlemærket gennem en særdeles omskiftelig periode med blandt andet corona, krig i Ukraine, stigende inflation og rente...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079