23948sdkhjf

Mercantec på Instagram

Det sociale netværk skal være med til at fortælle om skolens aktiviteter inden for efteruddannelse og AMU-kurser.
I hele uge 6 har kursister og undervisere på Mercantec lagt fotos op på Instagram. Projektet er en del af den landsdækkende kampagne "Oplev AMU".

"Mercantec udbyder en lang række AMU-kurser, der giver kursister bedre faglige muligheder, ny inspiration og fornyet arbejdsglæde. Instagram er en lettilgængelig og anderledes måde at fortælle de mange gode historier fra vores kursister og undervisere til omverdenen", fortæller Sven Hermann, uddannelsesleder på MetalCraft – en del af Mercantec – der har været med til at løbe projektet i gang.

Op mod 100 skoler bliver i 2014 inddraget i kampagnen "Oplev AMU", og Mercantec fortsætter med at dele billeder på Instagram. Mercantecs billeder kan ses på #Mercantec, mens billeder fra kampagnen kan ses på #oplevamu.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063