23948sdkhjf

VM skal markedsføre Grundfos i Rusland

Rusland er et af de hurtigst voksende markeder i verden for Grundfos, og koncernen har derfor valgt at bruge VM i kvindehåndbold til at skabe opmærksomhed om den danske pumpekoncern.
År for år stiger salget af Grundfos-pumper i Rusland med vækstrater på op til 40-50 procent, og det er en tendens, koncernen forventer vil fortsætte.

Derfor har Grundfos i år valgt at være officiel hovedsponsor for VM i kvinde-håndbold.

- Sponsoratet skal først og fremmest skabe opmærksomhed omkring Grundfos. Koncernens farver, navn og logo vil indtage en fremtrædende plads på gulv, bander og kampprogrammer. Den markante tilstedeværelse vil være med til at gøre opmærksom på, at Grundfos er en international spiller, der er med i den absolutte verdenselite, fortæller koncerndirektør Søren Ø. Sørensen.

Grundfos ønsker over tid at få større markedstilstedeværelse og større synlighed i Østeuropa. Koncernen har igennem de senere år satset kraftigt på ekspansion på de østeuropæiske markeder.

- Hovedsponsoratet af VM i kvindehåndbold er et godt sponsorat for Grundfos. Det lokale Grundfos-selskab i Rusland benytter lejligheden til at udbrede kendskabet til Grundfos-navnet og de værdier, vi står for. VM tæller imidlertid i alt 24 nationer og giver derfor Grundfos-selskaberne i alle de berørte lande mulighed for at bruge sponsoratet aktivt i markedsføringen af Grundfos, uddyber Søren Ø. Sørensen.

Kilde: Grundfos. http://www.grundfos.dk

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.063