Nyhederne på Metal Supply fik telefonerne til at kime
For sjællandske Ara-El har Metal Supply vist sig at være det perfekte redskab, når man vil informere omverdenen om, hvad der sker i virksomheden.
- For os er systemet helt ideelt, når vi ønsker at udbrede produktnyheder og andre nyheder fra huset, forklarer hun, og fortsætter:
- Og det har helt klart en effekt. Vi kan helt klart mærke, at telefonerne ringer, når vi har haft noget på portalen.
Hun og de andre medarbejdere hos Ara-El spørger gerne kunderne, hvordan de har fundet frem til virksomheden, og her erklærer et stadigt stigende antal, at de har læst om dem på Metal Supply.
- Vi har absolut ikke fortrudt vores medlemskab. Og i den forbindelse synes jeg, at det har været sjovt at betragte vores sælgere. Selv om de ikke er vant til at skrive nyheder selv, har de alligevel overdænget mig med nyheder, som de vil have lagt ind. I starten var det godt nok sejt at trække dem ud af sælgerne, men da de først så, hvor mange hits det gav, er de pludselig begyndt at komme helt af sig selv, forklarer Karin Jensen.
Også hos ledelsen i virksomheden er der tilfredshed med medlemskabet på Metal Supply:
- De har sagt til mig, at vores medlemskab på Metal Supply er noget af det bedste, vi har gjort. Det har betydet meget mere end andre markedsføringstiltag, vi har lavet, slutter hun.