23948sdkhjf

Lego er årets superbrand

Lego har trods modgang formået at fastholde sin stærke position over for forbrugeren. Det har koncernen i Billund nu modtaget en pris for og kan i den forbindelse kalde sig landets stærkeste brand.
Lego modtog i går en pris for årets superbrand, da koncernen trods afvigende resultater har formået at fastholde sin position som et stærkt superbrand. Det skriver Berlingske Business.

Lego er kåret inden for kategorien landets stærkeste B2C - business to consumer - superbrand.

Superbrand-eventen er en årlig begivenhed, hvor det danske B2B Superbrands Council er med til at kåre årets superbrands. Dette Counsil består bl.a. erhvervsforsker fra Handelshøjskolen i København, informationschef i TV 3, adm. direktør i Tomsgruppen, direktør i GCI Mannov.

Denne dommerkomite vurderer i samspil med en undersøgelse blandt 2.100 personer, hvem der skal have årets pris. Og det blev i år Lego, der kan bryste sig af den fine titel.

Læs mere om: Lego
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078