LM Glasfiber medlem af Global Wind Alliance
LM Glasfiber offentliggjorde mandag, at virksomhedens internationale serviceenhed er blevet medlem af Global Wind Alliance.
Roman Thomassin, VP Service & Logistics i LM Glasfiber, siger:
- Service og vedligeholdelse er et af de strategiske fokusområder for LM Glasfiber. Velfungerende vindmøller i kraft af målrettet vedligeholdelse og reparation af rotoren er et af vores primære mål, som vi både deler med vores kunder og vindmølleejere rundt om i verden. Vores medlemskab af Global Wind Alliances viser, at vi ønsker at anvende vores omfattende viden om vinger på det voksende marked for service og vedligeholdelse efter garantiudløb.
LM Glasfibers internationale serviceenhed omfatter i øjeblikket ca. 300 medarbejdere, der tilbyder reparation på stedet og trækker på et internationalt netværk af vingefabrikker. Serviceydelserne strækker sig fra inspektion, reparation og eftersyn til forebyggende vedligeholdelse.
En del af en overordnet strategi
LM Glasfibers entré på markedet for service og vedligeholdelse efter garantiudløb er del af en overordnet strategi om at styrke serviceydelserne og blive bedre til at opfylde kundernes behov.
Virksomheden er bevidst om, hvor vigtigt det er at imødekomme kundernes prioriteter, og er ved at forbedre og udvikle kompetencerne inden for service og vedligeholdelse for at kunne sikre, at alt fungerer optimalt.
Et af de vigtigste trin på vejen mod at opfylde dette mål er at dele viden og ekspertise med hensyn til, hvordan man bedst kan øge kvaliteten og pålideligheden af udstyret i hele dets levetid.