Nyt om navne: Lemvigh-Müller rykker på private label
I august tiltrådte Diana Wellemberg, 40 år, i en nyoprettet stilling som marked director for private label hos Lemvigh-Müller.
Hun har en MBA i executive business administration og bringer mange års erfaring med indkøbs-, produkt- og private label-strategi med sig til stål- og teknikgrossistens marked-indkøb-funktion. Hun har tidligere arbejdet i virksomheder som PPG Industries, Royal Unibrew og senest Flügger, hvor hun siden 2015 har været henholdsvis head of global procurement, product management & supply chain processes.
I Lemvigh-Müller vil Dianas Wellembergs fokus være at opbygge en dedikeret private label-funktion, en ny strategi for området og et udvidet private label-sortiment. Formålet er at bygge på og styrke Lemvigh-Müllers eksisterende private label-tilbud og derigennem virksomhedens position som førende forretningspartner for industrien, byggeriet og installationsbranchen.
Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.