23948sdkhjf

Nyt om navne: Teknologisk Institut styrker strategisk arbejde

Teknologisk Institut skærper Instituttets profil og synlighed med ansættelse af Nicolaj Christoffersen som chef for området kommunikation og public affairs.

Nicolaj Christoffersen kommer fra en stilling som sektordirektør i Landbrug & Fødevarer, hvor han har været ansvarlig for at sætte Danske Svineslagteriers interesser på landkortet overfor eksterne og interne interessenter, samt arbejdet med at re-positionere branchen i et nyt politisk landskab. Nicolaj Christoffersen har desuden gennem flere år arbejdet i Bruxelles og har et stærkt internationalt netværk.

- Vi er rigtigt glade for, at Nicolaj har valgt at tage springet fra Landbrug & Fødevarer til Teknologisk Institut, hvor han skal stå i spidsen for området kommunikation og public affairs. Vi er sikre på, at vi har fundet en chef, som kan binde strategi, kommunikation og public affairs sammen. Nicolaj kommer også med et godt netværk i bagagen og har stor erfaring med relationsopbygning, som Teknologisk Institut kan drage nytte af, siger administrerende direktør for Teknologisk Institut, Juan Farré.

Med ansættelsen af Nicolaj Christoffersen ønsker Teknologisk Institut at styrke Instituttets arbejde indenfor den innovationspolitiske agenda og Instituttets eksterne kommunikation. Både i forhold til synlighed og relationer til Instituttets mere end 12.000 kunder, samarbejdspartnerne i det danske og internationale vidensmiljø og i forhold til den generelle innovationsagenda i Danmark.

Nicolaj Christoffersen tiltræder d. 3. januar 2022.

Artiklen er en del af temaet Navnenyheder.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.351