Belø lancerer ny vækststrategi
Virksomheden sætter målrettet fokus på en vækstplan, der skal øge kundegruppen på tværs af forskellige brancher.
- Vi har et set up, som virkelig gør os interessante, når vi kommer ud til kunderne. Produktionsforholdene er i top og maskinparken gennemtænkt, så vi kan tilbyde et yderst konkurrencedygtigt samarbejde, hvor kvalitet og kundetilfredshed vægter højt, siger salgschef Heino Petersen.
Fokusområderne for Belø bliver kunder, som ønsker komplekse stålkonstruktioner af høj kvalitet med de krav og dokumentationer, der hører med.
Maskinparken hos Belø omfatter blandt andet en næsten ny svejserobot fra Motoman, der kan håndtere emnestørrelser op til 25 meter, og det gør det muligt for virksomheden at konkurrere med udenlandske leverandører.
- Vi ser virkelig positivt på fremtiden og er klar til at hjælpe nye kunder til øget konkurrenceevne med en løsning fra Belø, siger Heino Petersen.