23948sdkhjf

Scandiloc går i offensiven

Med et nyt salgskoncept vil den sjællandske leverandør af beslag, låse og hængsler hente nye kunder ind i butikken.
Scandiloc har fået nyt koncept, der skal sætte fokus på firmaets løsningsorienterede set up. Med konceptet ”7 dage fra idé til produkt ” sætter Herfølge-virksomheden ekstra fokus på nogle af de konkurrenceparametre, de kinesiske konkurrenter ikke kan være med på ved at tilbyde kunderne specialproducerede løsninger på kun syv dage.

- Verden ser anderledes ud end for 25 år siden, med billige Kina-produkter osv. Derfor har vi indset, at vi skal gøre noget for at fastholde vores kunder og opdyrke nye, fortæller Birgit Meinertsen fra Scandiloc.

- Ved at være med allerede fra designfasen har vi en mulighed for at påvirke og finde den rigtige løsning for kunden og dermed tilføre kunden og os værdi. Det betyder, at de ringer til os, næste gang de skal udvikle noget. Vi vil gerne være totalleverandør af løsninger, og det gør vi bedst ved samarbejde med kunden om udviklingen, fortsætter hun.

De syv skridt i Scandilocs nye kundekoncept er; ide, tegning, udvikling, fremstilling, ordre, produktion og levering. Ideen bunder i en strategiændring tilbage fra 2010, og Birgit Meintertsen kan allerede melde om god interesse fra kunderne.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14