Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://permalink.mercell.com/84702514.aspx
Udbyder
Ringkøbing-Skjern Kommune
Opdateringer
Udbuddet blev annulleret, da der ikke blev bevilget anlægsmidler til projektet.
Levering af fælles infrastruktur for nødkald
Ringkøbing-Skjern Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Varer
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189609
Ved Fjorden 6
Ringkøbing
6950
Danmark
Kontaktperson: Kell Nielsby Christensen
Telefon: +45 99741636
E-mail: kell.christensen@rksk.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/84702514.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.rksk.dk/
Del II: Genstand
EU-udbud om levering af fælles infrastruktur for nødkald
Dette udbud med forhandling vedrører leverance af Nødkaldeanlæg med tilknyttede funktioner til 14 centre og en central alarmserver samt efterfølgende vedligehold og service til Ringkøbing-Skjern Kommune.
Udbuddet gennemføres som et begrænset udbud med forhandling, jf. Udbudslovens § 61- 66 (Lov nr. 1564 af 15.12.2015), hvilket betyder, at enhver der ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene, jf. Udbudsloven kapitel 11, og opfylder eventuelle mindstekrav, kan anmode om at blive prækvalificeret. Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker at prækvalificere 3–5 potentielle tilbudsgivere.
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker at anvende udbud med forhandling for at få en innovativ løsning på det nuværende og fremtidige behov for et nødkaldesystem med tilknyttede funktioner, vedligehold og service.
Tryk her https://permalink.mercell.com/84702514.aspx
Vestjylland.
Ringkøbing-Skjern Kommune ønsker med dette udbud at vælge leverandør for anskaffelse, implementering samt efterfølgende vedligeholdelse og support af fælles infrastruktur for nødkald. Nødkald omfatter (i lidt brede termer) både:
— - beboernes nødkald på ældrecentre under Sundhed og Omsorg, hjemmeplejen under Sundhed og Omsorg samt centre under Handicap og Psykiatri,
— - demenssikring med automatiske alarmer, når beboere passerer grænser, der giver automatisk alarm samt,
— - overfaldsalarm for udsatte personalegrupper. Samme infrastruktur med central alarmserver forventes at kunne levere nødkaldeservice på alle 3 ovenfor nævnte områder.
Der udbydes en kontrakt med lang løbetid, hvor der over årene både er plads til at udvide på funktionalitet og kapacitet samt udskifte sortiment.
Hovedleverancen under kontrakten er i hovedpunkter:
— - Levering og installation af central alarmserver,
— - Levering og installation af infrastruktur for nødkald på ældrecentre under Sundhed og Omsorg og centre under Handicap og Psykiatri,
— - Levering af nødkald til private hjem i hjemmeplejen under Sundhed og Omsorg,
— - Vedligeholdelse og support af løsningen, omfanget øges i takt med idriftsættelse af de forskellige leverancer,
— - Opdateringer,
— - Backup og restore,
— - Dokumentation,
— - Samarbejde, herunder statusmøder,
— - Driftshåndbog,
— - Rapportering Ydelses- og projektleverancer omfatter:
— - Opdateringer,
— - Tilkøb af ydelser,
— - Udvidelser af eksisterende eller nye centre,
— - Visse af de tilkøbte ydelser vil blive omfattet af vedligeholdelse og support inkl. overvågning.
Aftalen kan forlænges i 2 X 1 år såfremt anlægsbevillingerne til leverancerne bliver forskudt.
Der er tale om et udbud med forhandling, hvor ansøgere udvælges primært ud fra mest sammenlignelige referencer i forhold til den beskrevne leverance.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren ha indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk