23948sdkhjf

Produktnyhed: WorkZone arbejdstøj – til håndværkere der tør

Aldrig har der været så meget gang i designudvikling på arbejdstøj som nu. Det gælder om at kunne følge med, og gerne være et skridt foran. Derfor er F. Engel nu klar med den næste WorkZone kollektion og har her brugt de nyeste tendenser og teknologier.
- WorkZone har delt arbejdstøjet op i otte farvezoner efter konceptet “Hvert job sit arbejdstøj”. Dermed sikrer vi, at manden på jobbet får arbejdstøj, der er udviklet og tilpasset præcis til den opgave, tøjet skal løse. Vi dækker alle fag og brancher, hvor vi både overholder fagenes traditioner for farver og samtidig tilføjer nye detaljer og sammensætninger, skriver virksomheden i en pressemeddelelse.

Med Dark Zone (mørk oliven/brun) og Race Zone (rød) har WorkZone indført helt nye friske modefarver indenfor arbejdstøj. De klassiske farver som hvid, grøn, kaki og blå er stadig en del af sortimentet, men mange håndværkere er begyndt at gå på tværs af faggrænser, når de køber arbejdstøj, og vil derfor gerne gå nye veje.

Ny Teknologier – nye egenskaber
WorkZone kollektionen er lavet i en grovere rå canvas stoftype, som giver kvaliteten en ekstra dimension med et moderne design med masser af smarte og praktiske detaljer. For samtidig at give en langtidsholdbar og funktionel vand- og smudsafvisende effekt på tøjet, har WorkZone anvendt den nyeste højteknologiske nanoteknologi. Nanobehandlingen, sammen med den børstede bagside, giver et yderst funktionelt og meget komfortabelt stykke arbejdstøj.

På al WorkZone vinterbeklædning benyttes en speciel vand-, vindtæt og åndbar membran af højeste kvalitet, nemlig mærket 10.000/10.000 mm membran. Alt sammen for at WorkZone lever helt op til nutidens standard for både skitøj og slidstærkt arbejdstøj, og gerne være lidt foran.

F. Engel tænker også på miljøet, idet mange af modellerne er EU-Blomst certificeret. Dette er en garanti for, at tøjet er testet og certificeret som det absolut mest miljøvenlige arbejdstøj på markedet.

Ny Zone – Street Zone
WorkZone har udover lanceringen af en nye arbejdstøjskollektion lanceret en speciel zone – Street Zone under sloganet ”If you don’t dare – you don’t win”, som i højere grad er tilrettet de yngre håndværkere.

- Vi ser jo i højere grad, at de unge håndværkere vælger standard arbejdsjakken fra, og i stedet tager en smart softshell jakke eller sweatshirt på, udtaler produktchef Lonnie Bork. Denne dimension bliver der derfor taget højde for i den nye WorkZone 2008 kollektion.

Kollektionen indbefatter blandt andet langærmede slim t-shirts målrettet de høje og slanke håndværkere, t-shirt med rå kontrast kanter og tone i print, smarte softshell biker jakker og rå denim jeans.

Kilde: F.Engel

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094