23948sdkhjf

Investering i rekruttering

Industriens Dagblad viser med nye statistikker, at virksomheder bruger utrolig mange penge i annoncer og rekrutteringsbureauer for at finde de rette medarbejdere.
At finde den helt rette medarbejder til sin virksomhed koster penge. Millioner endda, skriver Industriens Dagblad.

Idag – Industriens Dagblad – har foretaget en analyse af en række statistikker, der viser, at danske virksomheder bruger millionebeløb for at finde de rette medarbejdere via annoncer og rekrutteringsbureauer.

Beløbet til jobannoncer i aviser og øvrige medier rundede ca. 26 millioner kroner for første kvartal 2006, hvilket er en fordobling i forhold til samme periode i 2005.

Internettet er også et anvendt annonceringsmedie, og her skyder virksomhederne også millionbeløb i, når nye medarbejdere skal rekrutteres.

I hele 2005 var annonceringsbeløbet på 218 mio. kr., skriver avisen.

Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.102