Lemvigh-Müller får ny kommerciel direktør
Lemvigh-Müller opruster på ledelsesgangen. 51-årige Christian Herbert er fra 16. april ny kommerciel direktør med ansvar for alt salg hos stål- og teknikgrossisten Lemvigh-Müller, der har en omsætning på næsten 6 mia. kr. Det skriver koncernen i en pressemeddelelse.
Stillingen som kommerciel direktør er ny hos Lemvigh-Müller, der organisatorisk er opdelt i en teknik- og en ståldivision.
- Jeg glæder mig til at være med til at eksekvere Lemvigh-Müllers nye strategi, hvor man med kunden i centrum arbejder ud fra et helhedssyn på salgsaktiviteterne - på tværs af de to divisioner. Vi skal derhen, hvor kunderne ikke tænker på Lemvigh-Müller som enten stålgrossist eller teknikgrossist, men som totalleverandør til industrien, byggeriet og installationsbranchen, siger Christian Herbert.
Christian Herbert har i sin karriere blandt andet arbejdet med forretningsudvikling, salg og marketing hos Carlsberg Breweries, Tetra Pak og Hartmann. Han kommer fra en stilling som kommerciel direktør for byggemarkedskæden Optimera.