23948sdkhjf

Fabrika vil kæmpe om tysk marked

Det danske webkoncept Fabrika.dk har succes med at tilbyde elmotorer til danske slutbrugere og maskinbyggere. Nu har indehaverne af hjemmesiden besluttet at udvide forretningen til Tyskland.
Selvom finanskrisen og dårlige fremtidsudsigter har lagt en dæmper på iværksætterdrømmene hos mange danskere, er indehaverne af hjemmesiden Fabrika.eu, Jens Amdisen og Kaspar Mikkelsen, et levende bevis på, at det stadig kan lykkes at få succes. Faktisk har firmaet oplevet så megen succes, at de nu har udvidet forretningen til også at omfatte det store tyske marked.

- Vi har på kort tid oplevet en fantastisk opbakning fra det danske marked, og det har været overvældende med den interesse, vores webkoncept har haft. Blandt andet derfor har det været nemt at tage beslutningen om at gå ind på det tyske marked. Desuden har vi begge to kendskab til det tyske marked og har flere gode forretningsforbindelser dér, siger Jens Amdisen om satsningen i Tyskland.

Tyskland er kun første skridt
Selvom de to iværksættere nu har indtaget markedet syd for grænsen, stopper de ikke dér. På sigt har de planer om at tilbyde elmotorer til flere europæiske markeder.

- Nu vil vi først forsøge os på vores anden hjemmebane efter Danmark, og så må vi se, hvordan interessen er i Tyskland. Men vi mener selv, at vi har en fordel i og med, vi kan sælge motorerne til konkurrencedygtige priser. Og hvorfor skulle det kun være i Danmark og Tyskland, at der er muligheder for at sælge billige elmotorer?, siger Kaspar Mikkelsen.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078