23948sdkhjf

HI 2011: Atter fuld kraft på Festo

I 2009 delte Festo stand med en med-udstiller. I år er de tilbage for fulde sejl med egen stand.
Oven på en travl formiddag fangede Metal Supply salgsingeniør Torben Møller Nielsen og marketingchef Michael Puggaard Holst på Festos stand i hal E. Som noget nyt udstiller virksomheden nemlig i messens automations-hal.

- Vi ønsker at demonstrere, at Festo er en kompetent partner, når det gælder automatiseringsløsninger. Netop derfor har vi valgt at udstille her i Automations-hallen, lyder det fra Michael Puggaard Holst.

Tre Danmarks-nyheder
Hele tre af Festos’ produkter er blevet præmieret med stjerner under HI Marks – heraf er de to blevet tildelt tre stjerner, og alle er blevet kategoriseret som Danmarks-nyheder.

- Vores nye griber har fået tre stjerner af messen – det viser lidt om bredden i Festo’s sortiment. Vi har ladet os inspirere af halefinnen på en fisk. Den griber blidt om emnet og kan tage ting, som man normalt ikke kan gribe om, som fx et æg eller et æble, fortæller Michael Puggard Holst.

- Men generelt vil vi gerne vise, at vi er totalleverandør af automationskomponenter. Det er vores koncept, og det har vi stor succes med. Vi vil gerne være samarbejdspartner frem for bare komponentleverandør. Der har vi fx vores nye t-portal, som kan lave op til 70 picks i minuttet med en nøjagtighed på +/- 10 mm. Her er alle komponenter leveret af Festo, supplerer Torben Møller Nielsen, og tilføjer at Festo for nylig er blevet totalleverandør af automationskomponenter til Danfoss.

Salgschef på Youtube
De er begge meget tilfredse med at være tilbage på messen med egen stand, og med den gode start forventer de også, at resten af messen bliver en succes. I år er der nemlig blevet gjort ekstra meget ud af hjemmearbejdet og markedsføringen over for kunderne.

- Vi har været meget aktive for at få inviteret folk. Som noget nyt har vi lavet en video, som vi blandt andet har lagt på Youtube. Her fortæller vores salgschef om os og vores besøg på messen, og den har faktisk fået mere end 500 hits, siger Michael Puggaard Holst, og slutter:

- Derudover har vi haft et mål om at have 60 forud-bookede besøg, og der har vi faktisk ramt 67, så det er på forhånd en succes.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.081