23948sdkhjf

Royalt besøg hos Idé-Pro

Prins Joachim besøgte Idé-Pro’s stand på Elmia Subcontractor. Prinsen viste stor interesse for de mange forskellige projekter, som Skive-virksomheden er involveret i og spurgte interesseret ind til processerne.
Mogens Albæk, key account manager hos Idé-Pro, gav prinsen en præsentation af nogle af de mange spændende projekter, virksomheden har været involveret i på det seneste. Blandt andet var prins Joachim meget interesseret i de højttalerindsatser til BMW 6-serien, som Skive-virksomheden har produceret for B&O Automotive, og et bundkar, som Scania AB har udviklet med det formål at reducere støjen fra deres nye og langt mere miljøvenlige Euro 6-lastbilsmotorer.

Morten Frandsen, key account manager hos Idé-Pro, fortalte om virksomhedens samarbejde gennem mange år med en anden Skive-virksomhed; Vikan, der producerer hygiejniske rengøringsprodukter godkendt til fødevareindustrien. I den forbindelse modtog prins Joachim et sæt Wipe-n-shine, der er udviklet af Vikan i samarbejde med Idé-Pro.

- Elmia Subcontractor havde i år valgt at fokusere på Danmark som partnerland. Idé-Pro ser da også de svenske virksomheder som yderst interessante samarbejdspartnere. De er kvalitetsbeviste og vil gerne have deres produkter hurtigt, og det er netop hvad vi kan tilbyde dem. Derfor forventer vi fortsat vækst på det svenske marked, skriver Idé-Pro i en pressemeddelelse.
Kommenter artiklen
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.064