Festo runder 50 år i Danmark, og salgschef John Brorup giver her en status over nutid og fremtid for automationsspecialisten, der netop har rullet en ny forhandlerstrategi ud. Blandt andet er Wexøe valgt som "Value Added Reseller" i et forpligtende partnerskab.
Hvad er Festos strategi omkring de nye officielle partnerskaber?
Festo har længe ha...
50 år - og vild med partnerskaber
Automationsspecialisten Festo fylder 50 i år Danmark. Jubilæumsåret byder på forandringer i salgsstrategien og parløb med nye forhandlere.
2
Billeder
Vores kunder efterspørger nogle muligheder, som Festo har fundet ved at indgå i partnerskab med en stribe leverandører på forskellige niveauer, forklarer Festos salgschef John Brorup. Foto: Simon Dinsen Hansen
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement